آرایش ابرو

  • ۰
  • ۰

روش مناسب برای برداشتن ابرو همراه با نکات و اصول مهم

ابرو ها در زیبایی صورت نقش زیادی دارند و اگر خطایی در برداشتن ابروها صورت گیرد از زیبایی صورتمان می کاهد به همین علت است که خانم ها روی برداشتن ابروهایشان حساسند و آن ها را دست هر کسی نمی سپارند .

بیشتر خانم ها دوست دارند کار برداشتن ابرو را خودشان انجام دهند تا کمتر اشتباهی در این کار صورت پذیرد زیرا کوچکترین اقدام در رابطه با ابرو ها می تواند به شدت منجر به تغییر ظاهر صورت یک انسان شود.

آموزش برداشتن ابرو دخترانه

آموزش برداشتن ابرو با بهترین روش 

بهترین طریقه برداشتن ابرو

به طریقه زیر عمل کنید تا توانایی های لازم را برای برداشتن ابرو را به دست آورید و بتوانید حرفه ای ابروهای خود را بردارید.

1.ابتدا در مقابل یک آینه بیایستید و قبل از برداشتن ابروهایتان با موچین ، ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و اضافات آن را قیچی بزنید برای این کار لبه قیچی را روی استخوان ابرویتان بگذارید و موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی

2.یک مداد را روی برآمدگی استخوان بینی طوری قرار دهید تا مجرای اشک را پوشش دهد یعنی سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد. حالا این قسمت را که باید ابرو از آنجا شروع شود با خط چشم علامت گذاری کنید ، این کار به شما کمک می کند تا بدانید باید کار برداشتن ابرو را از کدام نقطه آغاز نمایید.

آرایش ابرو

شیوه ی صحیح برداشتن ابروها

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی