آرایش ابرو

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

6. با یک برس ریمل تمیز، تمام موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید تا هم سایه زیر ابرو حالتی یکنواخت پیدا کند و هم موهای نامرتب ابروها حالت بهتری بگیرد و مدل ابرو، خود را بهتر نشان دهد.

 

داشتن ابروهای زیبا

با یک برس ریمل تمیز، تمام موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید

 

چطور ابرو بردارید؟
موچین بهتر از هر وسیله دیگری می تواند به ابروها مدل دهد و اما مشکلی هم وجود دارد. یعنی قسمت هایی از ابرو که به طور مرتب با موچین کنده شوند کم کم رشدشان متوقف می شود؛ به همین دلیل باید حواستان را جمع کنید که قسمت های اصلی ابرو را مدام با موچین برندارید.اگر می خواهید هنگام کندن ابروها درد کمتری احساس کنید بعد از حمام موچین به دست شوید زیرا کمتر از هر زمان دیگر احساس درد خواهید کرد.

- از زیر هلال ابرو کار تمیز کردن را شروع کنید. هر چندتا مویی را که کندید دست نگه دارید و در آینه کار خود را کنترل کنید و سپس دوباره دست به کار شوید.

 

داشتن ابروهای زیبا

از زیر هلال ابرو کار تمیز کردن را شروع کنید

 

- خیلی آرام، موها را با موچین بکنید تا میزان اشتباه تان کمتر شود و همین طور به داخل ادامه دهید تا به پهن ترین بخش ابرو برسید.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

  

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

فوت کوزه گری آرایشگری برای داشتن “ابروهای زیباتر”(پارت 3)

3. با همان برس ضربات خیلی آهسته ای به ابروها وارد کنید تا سایه و رنگ کاملا پخش شود و حالتی طبیعی بگیرد. البته برای این کار از نوک انگشتتان هم می توانید استفاده کنید.

 

داشتن ابروهای زیبا

با برس ضربات خیلی آهسته ای به ابروها وارد کنید تا سایه و رنگ کاملا پخش شود

 

4. کشیدن هلالی ابرو مهم است، زیرا نقشی مهم در شکل دادن ابرو دارد. شما باید از گوشه داخلی به سمت بالا، یعنی هلالی پیش بروید و بعد برس را برگردانید و به سمت پایین حرکت کنید.

 

داشتن ابروهای زیبا

کشیدن هلالی ابرو مهم است

 

5. در نهایت باید قد ابرو را تنظیم کنید، بعضی ها ابروی بلند دوست دارند و بعضی ابروی کوتاه ، باتوجه به سلیقه و حالت چشم های خود بهترین اندازه را انتخاب کنید.

 

داشتن ابروهای زیبا

باید قد ابرو را تنظیم کنید

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

  • هانیه اکبرپور