آرایش ابرو

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ریمل ابرو، این روزها از لوازم آرایش ضروری توی میکاپ صورت به حساب میاد به خصوص برای آرایش مهمانی که خانوما معمولا آرایش غلیظ و بولد دارن. داشتن ابروهای پر، کاملا بولد و خوش حالت که با سبک آرایش کلی صورت هماهنگ باشه، باعث میشه صورت شاداب تر و جوان تری داشته باشید و از طرفی، راحتی استفاده از ریمل ابرو، اونو به یکی از لوازم آرایش محبوب خانوم ها تبدیل کرده که خوبه روش استفاده از اون و آرایش کردن با ریمل ابرو رو یاد بگیرید.

 

مزایا و کاربردهای ریمل ابرو

اضافه کردن رنگ دلخواه به ابروها

ریمل ابرو معمولا در رنگ ها و سایه های رنگی مختلفی تولید و ارائه میشه که هر خانومی می تونه با توجه به رنگ ابروها و رنگ موها، شید متناسبی از اون رو انتخاب و تهیه کنه. شما می تونید با ریمل ابرو، رنگ ابروهاتون رو بولدتر، گرم تر، تیره تر یا روشن تر کنید.

 

حالت دادن به ابروها

ابروها به صورت طبیعی، حالت نامرتب و به هم ریخته ای در طول روز به خودشون میگیرن که استفاده از ریمل ابرو باعث میشه مرتب تر، شانه شده و کاملا زیبا به نظر برسن. ضمن اینکه خیلی از خانوما با حالت طبیعی رویش تارهای ابروهاشون مشکل دارن که می تونن با ریمل ابرو، اونا رو منظم تر و شکیل تر کنن.

 

پر کردن جاهای خالی ابرو

شاید بزرگ ترین مزیت استفاده از ریمل ابرو همین باشه! پر کردن بخش های خالی ابروها که اگه این کار رو با مداد روی پوست انجام بدید، اصلا طبیعی به نظر نمیرسه، اما با استفاده از ریمل ابرو (چه حاوی ژل حجم دهنده باشه و چه حاوی میکرو فیبر)، می تونید به شکل تارهای طبیعی، جاهای خالی ابرو رو پر کنید.

 

روش استفاده از ریمل ابرو

ریمل ابرو زدن، کار بسیار ساده ای هستش فقط باید دقت کنید که براش ریمل رو روی پوست اطراف ابروها نکشید، درست مثل ریمل مژه! برای استفاده از ریمل ابرو، 2 روش رو می تونیم بهتون پیشنهاد بدیم:

روش شانه زدن ابروها

توی این روش، مثل حالت شانه زدن به ابروها، براش ریمل رو از ابتدای تار ابروها تا انتهای اون می کشید و در جهت طبیعی رویش تارهای ابرو، اونا رو شانه می زنید که به راحتی مرتب و رنگ شده میشن.

روش شانه زدن در جهت مخالف

روش دیگه ای هم که وجود داره اینه که براش ریمل رو از انتهای تار ابرو به سمت بیخ ابرو می کشید و در جهت عکس رویش تارهای ابرو! این کار برای اینه که از مزایای ریمل ابرو به نحو احسن بهره ببرید و ابروهاتون کاملا رنگی، بولد و آرایش کرده بشن. در انتها هم باید ابروها رو کاملا به روش طبیعی (روش اول که در بالا توضیح دادیم) ریمل بزنید تا حالت نچرال به خودشون بگیرن.

 

قبل و بعد از استفاده از ریمل ابرو

 

نکته:

برای اینکه ابروها خیلی ضخیم و پرپشت بشن، دو مرتبه به اونا ریمل ابرو بزنید و بین 2 مرتبه، 30 ثانیه تا یک دقیقه فاصله بدید تا مایع ریمل ابرو، کمی روی ابروها خشک بشه و بعد سری دوم رو بزنید.

قبل از زدن ریمل به ابروها، براش ریمل رو روی یه دستمال کاغذی به آرومی بکشید تا مایع اضافی اون گرفته بشه و روی ابروها، گلوله گلوله نشه.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله برداشتن ابرو

3.دوباره مدادتان را کنار انتهای خارجی چشمتان قرار دهید تا بتوانید نقطه پایانی ابرو را بیابید و ابرو را از این نقطه به بعد ادامه ندهید . نقطه ای که مداد و استخوان ابرو به هم می رسند را با خط چشم علامت گذاری کنید تا کارتان راحت تر شود.

4.ابروهایتان را از نزدیک ببینید آیا می توانید قوس طبیعی آن را ببینید ؟ این قوس در بالای عنبیه به اوج خود می رسد . به یاد داشته باشید هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

5.قبل از برداشتن ابرو با موچین جهت جلوگیری از ایجاد درد روی آن مقداری یخ و یا پنبه آغشته به عنبر سائل بمالید تا ابروهایتان بی حس شود و بتوانید راحت تر آن ها را بردارید.

ابروی زیبا

جلوگیری از درد قبل از برداشتن ابرو

ترفندهای برداشتن ابرو هایی یکدست

6.حالا نوبت به برداشتن ابرو با موچین می شود . برای برداشتن ابرو از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابرویتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید . این کار را برای ابروی دیگرتان نیز تکرار کنید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید و موهای بالاتر از خط ابرویتان را برندارید زیرا یک اشتباه کوچک فرم کلی ابرو را به هم می ریزد.

7. در انتها داخل آینه به ابروهایتان نگاه کنید و اگر موی اضافه ای مشاهده نمودید آن را بردارید. تنها برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است. در برداشتن موهای ابرو زیاده روی نکنید زیرا این کار باعث می شود که حالت ابرو غیر طبیعی به نظر برسد.

ابروهای زیبا

کامل ترین نکات برای برداشتن ابروهایی زیبا

بهترین وسیله برای برداشتن ابروها

گاهی اوقات دیده ایم که برخی از آرایشگران ابرو را با مواد اپیلاسیون و یا بند انداختن بر می دارند اما باید بدانید این کار به تبحر کافی نیاز دارد . بهترین وسیله برای برداشتن ابرو موچین است که از روش های دیگر از دقت بالاتری برخوردار است . اگر خودتان در خانه می خواهید ابروهایتان را بردارید از موچین استفاده کنید زیرا استفاده از اپیلاسیون و یا بند موجب می شود سهوا قسمت هایی از ابرو را نیز بردارید و کلا فرم ابرویتان را به هم بریزید.

موچین ابرو

از چه وسیله ای برای برداشتن ابرو استفاده کنیم؟

اگر موهای ابرویتان را به اشتباه بردارید آیا دوباره در می آیند؟

باید بگوییم موهای ابرو دوباره در می آیند اما این پروسه زمان بر است و به 64 روز زمان احتیاج دارد که موهای از دست رفته ابرو دوبار رشد کنند و به شکل اول دربیایند.

چند ترفند برای جلوگیری از ایجاد درد هنگام برداشتن ابرو

بلافاصله بعد از آمدن از حمام ابروهایتان را بردارید زیرا در این زمان منافذ پوست تان باز هستند و کندن موها راحت تر است.

آب را گرم کنید و یک دستمال پارچه ای تمیز را در آن بخیسانید تا کاملا گرم و مرطوب شود و سپس آن را روی ابروهایتان بگذارید تا منافذ پوستتان باز شود و هنگام برداشتن ابرو درد نداشته باشید.

یک تکه پنبه که آن را به کمی ژل بی حس کننده دندان آغشته کنید و ابروها و دور و بر آن را بی حس کنید و سپس به برداشتن ابرویتان اقدام نمایید.

کمی لوسیون دست روی فولیکول های ابرو بمالید تا آن ها نرم شوند و راحت تر کنده شوند.

درد ابرو

چه کنیم هنگام برداشتن ابرو درد نداشته باشیم؟

نکات برداشتن ابرو:

  • در شب و قبل از خواب ابروهایتان را برندارید زیرا موجب قرمزی و متورم شدن پوست تان می شود.
  • اگر می خواهید ابرهایتان را حرفه ای و تمیز بردارید باید خیلی خوب آن ها را ببینید و این امر احتیاج به یک آیینه ذره بینی خوب دارد. 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

  • هانیه اکبرپور