آرایش ابرو

  • ۰
  • ۰

راه هایی برای آرایش بهتر ابروها
پرکردن ابرو: به علل مختلفی ممکن است قسمت هایی از ابرو خوب رشد نکند مثلا بعضی ها از اول ابروهای کاملا قرینه ای ندارند و یکی از ابروهایشان نسبت به دیگری کمی تنک تر است یا اینکه مثلا دم ابرو را برای مدت های طولانی با موچین برداشته اید و حالا دیگر ابروهای این قسمت رشد نمی کنند. برای پرکردن این قسمت ها هم می توانید از مداد به تنهایی یا مداد و پودرسایه به همراه هم استفاده کنید. البته با استفاده از یک مداد ابرو که کاملا با رنگ ابرو هماهنگی داشته باشد. قسمت ابتدای ابرو، دقیقا بالای گوشه داخلی چشم، باید پر باشد. می توانید این قسمت را با مداد ابرو و با خطوط نازک مومانند پر کنید.

یکنواخت کردن ابرو: با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فروکرده اید کارتان را ادامه دهید. به این ترتیب رنگ مداد ابرویتان بیشتر می شود. هرقدر به کمان ابرویتان نزدیک تر می شوید خطوط را نازکتر کنید.

پس از آرایش ابرو، با یک برس ریمل، کمی ژل ابرو یا موس ثابت کننده که بیرنگ است به ابرو بزنید. ابرو کمی براق و موهای ابرو در جای خود نگاه داشته می شود. توجه داشته باشید که از ژل کم استفاده کنید، زیرا استفاده بیشتر باعث چسبندگی و آلودگی می شود.

آیا ابرو طبیعی است؟: در نهایت بار دیگر به ابروهایتان در آینه نگاه کنید تا مطمئن شوید حالت و رنگی طبیعی دارند. توصیه می شود که با یک برس دوباره ابروها را شانه کنید تا رنگ های اضافه از بین برود.

فوت کوزه گری که باید بدانید: ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند بردارید یعنی به سمت بالا و مایل. هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نامنظم شدن تارهای ابرو بسیار موثر خواهد بود. همچنین هنگام برداشتن از انتهای یک ابرو همان ابرویی که دست راحت تر است شروع کرده وبا موچین پایین خط تمایز و در همان جهت رشد مو ، موهای اضافه را بردارید، همین طور بالای ابرو را.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی